آموزش شعار نیست، نیاز جامعه است

فروغان گفت: امیدوارم به عنوان یک ایرانی به این درک برسیم که نیاز به آموزش برای رسیدن به حیات و زندگی خوب است و برای رسیدن به توسعه در کشور نیاز به آموزش باید مد نظر قرار گیرد، آموزش شعار نیست و نیاز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «خسرو فروغان»، امروز (دوشنبه 14 مهر) در دیدار رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با مسئولین اتاق بازرگانی فارس که در محل این اتاق برگزار شد، گفت: عدم آموزش صحیح یکی از مسائلی است که باعث شده مشکلات در کشور روی دهد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با اشاره به اینکه استفاده درستی از آموزش و زیرساخت های آن نشده است، تاکید کرد: در کشور ما از فرصت مدارک بین المللی فنی و حرفه ای استفاده و به آن توجه ویژه ای نشده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات مهارت آموزی در فارس رفع شده است و فارس نسبت به استان های دیگر بهتر عمل کرده است، تاکید کرد: از ظرفیت فنی و حرفه ای به شکل 50 درصدی هم استفاده نشده است.

فروغان با اشاره به فعالیت ها خوب اتاق بازرگانی فارس پیرامون بحث آموزش، هم گفت: امیدوارم به عنوان یک ایرانی به این درک برسیم که نیاز به آموزش برای رسیدن به حیات و زندگی خوب است و برای رسیدن به توسعه در کشور نیاز به آموزش باید مد نظر قرار گیرد، آموزش شعار نیست و نیاز جامعه است.

کد خبر 979798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha