اجرای رویداد  «روح مقاومت» در کانون های مساجد خراسان جنوبی

حجت الاسلام سبزه‌کار از اجرای رویداد ملی و بین المللی «روح مقاومت» به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه رویداد ملی و بین المللی « روح مقاومت» به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: این رویداد با محوریت روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر و مدافعان حرم  در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تاکید کرد: شرکت بچه های مسجد و مردم آزاده سراسر دنیا در رویداد بین المللی «روح مقاومت» گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و آشنایی با گنجینه های معنوی (وصایای شهداء) برای هم زدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی است.

 

وی با بیان اینکه رویداد روح مقاومت در دوبخش ملی و بین المللی برگزار می شود، ادامه داد: تاکنون ۸۲ اثر از اعضای کانون های مساجد استان خراسان جنوبی در جشنواره بین‌المللی «روح مقاومت» ثبت شده است.

 

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به تمدید مهلت شرکت در جشنواره بین‌المللی روح مقاومت تا ۱۳ آبان (روز مبارزه با استکبار جهانی)، عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد بین المللی می توانند آثار خود در قالب فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت در موضوعات قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهداء و آزاد به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

 

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: در کلیه آثار ارسالی عنوان روح مقاومت حتما به صورت های صوت و پادکست: نریشن(اجرای کلامی عنوان روح مقاومت در ابتدای فایل صوتی)، فیلم موبایلی: نریشن (اجرای کلامی عنوان روح مقاومت در ابتدای فیلم)، کلیپ و عکس نوشت: درج عنوان روح مقاومت به صورت متن(text)  قید شود و در کلیه بخش ها علاوه بر بارگذاری در سامانه بچه های مسجد با عنوان پویش مردمی #روح_مقاومت در فضای مجازی نیز منتشر شوند.

 

وی در پایان افزود: ۴۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام به ارزش یک میلیون تومان و ۱۱۰ هدیه به آثار برتر به ارزش ۵۰۰ هزار تومان از جمله جوائز بخش ملی این جشنواره است.

 

کد خبر 979831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha