دسترسی کودکان به کانون پرورش فکری افزایش یابد

​حق شناس گفت: دسترسی کودکان و نوجوانان به کانون پرورش فکری باید افزایش پیدا کند و امیدواریم در سال های آینده بر تعداد کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (دوشنبه 14 مهر) در آیین افتتاح پروژه های کانون پرورش فکری استان گلستان اظهار کرد: آموزش هایی که در سن کودکی قابل انجام است به لحاظ گیرندگی در کودکان و نوجوانان با سنین بالاتر قابل مقایسه نیست.

 

استاندار گلستان ادامه داد: قدرت یادگیری و فراگیری کودکان در این مقطع بسیار بالا است و همچنین شکل‌گیری رفتار روحی، روانی و جسمی از هر منظر کودک آماده پذیرش هر نوع آموزشی است.

 

حق شناس بیان کرد: حضور کودکان و نوجوانان در فضای کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان گلستان به قدرت یادگیری کودکان و نوجوانان کمک می کند.

 

وی افزود: مربیان خوبی در کانون پرورش کودک و نوجوان استان وجود دارد که به شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان کمک می کنند و می بینیم در این فضا نوجوانان با بهره گیری از دانش مربیان خودروهای کنترلی می سازد که قابل رقابت در سطح ملی است.

 

استاندار گلستان بیان کرد: باید حمایت از کانون و پرورش فکری کودکان افزایش پیدا کند و این کانون بسیار اثرگذار است و باید دسترسی کودکان به کانون را افزایش دهیم.

 

گفتنی است با حضور استاندار گلستان سه مرکز علمی، تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به بهره برداری رسید.

کد خبر 979936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha