اقتصاد پیشوا بر پایه کشاورزی و دامپروری استوار است

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر لزوم مراقبت‌های دامپزشکی از مجموعه‌های دامی این شهرستان گفت: اقتصاد پیشوا بر پایه کشاورزی و دامپروری استوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، به مناسبت روز دامپزشکی، حسین عباسی فرماندار پیشوا به‌ همراه سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی همزمان با  با علیزاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دیدار و ضمن تبریک این روز به وی و مجموعه کارکنان،‌ معضلات و مشکلات موجود را بررسی کرد.

عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در این بازدید گفت: از آنجا که پیشوا رتبه دوم دام سنگین استان تهران را دارد، امکانات و زیرساخت‌های قوی‌تری را برای ارائه خدمات به فعالان این حوزه می‌طلبد که برای تحقق آن پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: حوزه‌های دامی و کشاورزی وابسته به هم و دارای اهمیت ویژه‌ای است زیرا حجم بالای فعالیت‌‌ این مجموعه‌ها موجب گردش اقتصادی منطقه شده و بیشترین اشتغال را ایجاد کرده است.

عباسی با تاکید بر فعالیت مستمر ناظرین شبکه دامپزشکی شهرستان بیان داشت :نظارت و تلاش مستمر اداره دامپزشکی باعث آسودگی خاطر مردم از سلامت و بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی شده است.
 
فرماندار پیشوا در پایان اظهار داشت: ظرفیت‌های بی‌نظیر و تعدد مجموعه‌های دامی شهرستان حساسیت کار اداره دامپزشکی را بیشتر نموده و لازم است نسبت به انجام وظایف، پایش، مراقبت‌ و کنترل واحدهای دامی، توجه به بهداشت عمومی و سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام دقت‌ نظر بیشتری داشته باشد.

کد خبر 979973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha