بیش از ۷۰ درصد طرح‌های مشترک خوزستان با ستاد اجرایی فرمان امام تا سال آینده به اتمام می‌رسد

شریعتی با اشاره به اقدامات خوب ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خوزستان گفت: بیش از ۷۰ درصد طرح‌هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به صورت مشترک انجام دادیم تا سال آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (دوشنبه 14 مهر) در آئین بهره‌برداری همزمان از 20 هزار طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور مشتمل بر 60 هزار فرصت شغلی که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خوزستان در حوزه‌های مختلف اقدامات و سرمایه‌گذاری‌های خوبی به ویژه در حوزه مشاغل خانگی و کارهای اشتغالزا و اجتماع‌محور انجام داده است.

 

استاندار خوزستان افزود: این ستاد همچنین در حوزه زیرساختی و توسعه مخازن نفتی چه غرب کارون و چه مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه 28 مخزن با شرکت پرشین خدمات خوبی را ارائه داده و سرمایه‌گذاری کرده است.

 

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه صنعت فولاد شهید جهان‌آرا خرمشهر نیز همکاری کرده که طرحی هدفمند در جهت اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور برای تولید ورق عریض است که تا کنون در کشور تولید نمی‌شد وارداتی بوده است.

 

شریعتی تصریح کرد: در طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعتی، کشاورزی و در ساخت کارخانه قند دزفول نیز این ستاد اهتمام ورزیده و کارها را به خوبی پیش برده و در حوزه‌های مختلف منشاء اثر و خیر بوده و در سیل نیز کمک کار ما بوده است.

 

وی عنوان کرد: در حوزه‌های اجتماع‌محور و حوزه مشاغل خانگی و مشاغلی که با سرمایه‌گذاری کم محقق می‌شوند با ایده‌ای که دارند و طراحی و برنامه‌ریزی خاص ستاد کارها خوب پیش می‌رود.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه در حوزه مدرسه‌سازی، ساخت مساجد و مسائل این چنینی نیز اقدامات خوبی توسط این ستاد صورت گرفته دارند ابراز کرد: بیش از 70 درصد طرح‌هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به صورت مشترک انجام دادیم تا سال آینده به اتمام می‌رسد.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمام امام (ره) در حوزه آب روستایی و مسائل مختلف همیشه کمک حال ما بودند یاد آور شد: ارتباط کاری و دوستانه نزدیکی بین ستاد اجرایی و استان خوزستان وجود دارد و منشا خیر و اثر در حوزه‌های مختلف هستند.

 

کد خبر 979983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha