باید با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی فرهنگ عاشورا تداوم پیدا کند

جعفری با اشاره به اینکه باید مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری شکل گرفته است، با جدیت ادامه پیدا کند، گفت:باید با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی فرهنگ عاشورا تداوم پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن جعفری» عصر(۱۴ مهر) در جلسه مدیران ستادی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر با بیان اینکه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرهنگ عاشورا تداوم پیدا کند، گفت: فعالیت، کار و تلاش در حوزه استانداری با قوت و قدرت ادامه دارد.

 

سرپرست استانداری خراسان رضوی به لزوم وقف خدمت از سوی مدیران استانی تاکید کرد و یادآور شد: ما در جنگ اقتصادی هستیم و نه در لفظ که در عمل با مشکلات متعددی روبه‌رو هستیم و بایستی شاهد تلاش حداکثری در مقابل فشار حداکثری دشمنان باشیم.

 

جعفری از لزوم کمک همه جانبه در جبهه جنگ اقتصادی گفت و تصریح کرد: باید مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری شکل گرفته است، با جدیت ادامه پیدا کند.

 

وی از لزوم آمادگی برای برگزاری انتخابات آتی گفت و افزود: باید مقدمات و زمینه برگزاری انتخابات، به خصوص زیرساخت‌های الکترونیکی در شهرستان‌های جدیدالتأسیس و سایر شهرستان‌ها به درستی فراهم شود.

 

سرپرست استانداری خراسان رضوی به اجرا و پیگیری سایر پروژه‌های استان تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای برخورد با سواستفاده کنندگان در حوزه کارهای اساسی و توجه به نهضت خدمات‌رسانی باید مدنظر قرار گیرد.

 

«مهدی سالیانی» هم در این جلسه از اعتبار اختصاص یافته به دهیاری‌ها گفت و افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری قریب به ٧۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌ها واریز شده است.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از مجوزهای صادر شده برای روستاهای استان گفت و یادآور شد: تاکنون برای بیش از ۲ هزار روستا مجوز دفاتر صادر شده است.

کد خبر 980006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha