۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان روستایی اهدا شد

رجبی از اهدای ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین خبر داد.

«جواد رجبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین، خیران، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و موکب اربعینی تنهاترین سردار قزوین، 300 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان روستایی اهدا شد.

 

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: این بسته ها شامل کیف و سایر اقلام مورد نیاز تحصیلی بود که به دانش آموزان روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین اهدا شد.

 

وی عنوان کرد: این لوازم التحریر در بین دانش آموزان روستاهای چمن امیرآباد، دهنج، حصار، زرند، عباس آباد، قارخون، علی آباد، دهستان چوقور طارم سفلی، روستاهای آکوجان، دستجرد، خسرود، کاکوهستان، گشنه رود، دهستان دستجرد الموت غربی، روستاهای آتان، هنیز، کلایه، زوارک، مدان، کلان، گرمارود و دهستان زوارک الموت شرقی توزیع شد.

 

رجبی اعلام کرد: همچنین در برخی از روستاها با توجه به نیاز دانش آموزان به تلویزیون، دستگاه دیجیتال و یا گوشی هوشمند برای بهره مندی از برنامه های آموزش غیرحضوری، با کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی و خیران، پنج دستگاه دیجیتال، یک دستگاه تلویزیون و 2 دستگاه گوشی هوشمند هم تهیه و تحویل خانواده ها شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم با تشکیل جلسات شورای تعلیم و تربیت در روستاهای دارای مدرسه و با احصاء مشکلات عمرانی، آموزشی و تربیتی مدارس، با کمک دستگاه های اجرایی مربوطه، شورا، دهیاری و خیران همان روستا به حل مشکلات احصاء شده بپردازیم.

 

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: از افرادی که در زمینه های آموزشی در رشته های مختلف و همچنین مباحث تربیتی تخصص دارند، دعوت می شود تا به یاری قرارگاه بشتابند و با استفاده از ظرفیت مردمی بتوانیم بخشی از محرومیت های حوزه تعلیم و تربیت روستایی را مرتفع کنیم.

 

کد خبر 980108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha