۲۴ بار حمله صهیونیست ها به مسجدالاقصی و ۵۷ بار ممنوعیت پخش اذان از مسجد ابراهیمی در ماه گذشته

وزارت اوقاف فلسطین در گزارشی اعلام کرد که صهیونیست ها ماه گذشته ۲۴ بار به مسجدالاقصی حمله کرده و ۵۷ بار از پخش اذان در مسجد ابراهیمی جلوگیری کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سما»، وزارت اوقاف فلسطین در گزارش ماهیانه خود درباره هتک حرمت های مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی گفت: صهیونیست ها در ماه گذشته، بیش از 24 بار به مسجدالاقصی حمله کردند و 57 بار از پخش اذان در مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل جلوگیری کردند.

 

وزارت اوقاف فلسطین در این گزارش آورده است: تمامی این حملات به دلایل واهی برای خدمت به شهرک نشینان و به خاطر سیاست یهودی سازی صورت گرفته است.

 

در این گزارش آمده است: شهرک نشینان در اعیاد یهودی سوء استفاده می کنند و حملات خود را به مسجدالاقصی افزایش می دهند.

 

در ادامه گزارش آمده است: این حملات با هدف سیطره بر مسجدالاقصی و قدس صورت می گیرد به ویژه اینکه اشغالگران محدودیت هایی را برای نمازگزاران ایجاد کرده و از ورود آنان به مسجدالاقصی به بهانه تدابیر پیشگیرانه جلوگیری کردند.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی در ورودی شهر مستقر بودند و ده ها موانع آهنی در مسجدالاقصی نصب کردند به طوری که نمازگزاران مجبور شدند در ورودی های مسجد نماز خود را اقامه کنند.

 

بنا براین گزارش، صهیونیست ها ماه گذشته، علاوه بر حمله به مسجدالاقصی به طلبه های مدرسه الاقصی حمله کردند و از ورود تعدادی از محافظان مسجدالاقصی به مدت چند ماه به این مسجد جلوگیری کردند.

کد خبر 980117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha