لزوم ساماندهی و ارائه خدمات آموزشی به انجمن‌های مردم نهاد

محتشم‌خواه بر لزوم ارائه خدمات آموزشی به انجمن‌های مردم نهاد و گروه‌های خودجوش مردمی به منظور ارتقای سطح عملکرد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «سیدمحمود محتشم‌خواه» صبح امروز(سه‌شنبه، 15مهر) در جلسه شورای توسعه و حمایت از انجمن‌های مردم نهاد شهرستان فومن اظهار کرد: وجود انجمن‌های مردم نهاد به عنوان فرصت مهمی در توسعه شهرستان مطرح است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فومن با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها دو سمن در شهرستان فومن فعال هستند افزود: به منظور توسعه کمی و کیفی این انجمن‌ها باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه این انجمن‌ها مکمل خدمات ارائه شده توسط دولت هستند و با هم‌افزایی آنها می‌توان در راستای پیشبرد اهداف و سیاست‌های اجتماعی دولت حرکت کرد گفت: مهمترین حوزه‌های فعالیت این انجمن‌های مردم نهاد حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، پاکسازی محیط زیست، رسیدگی به امور مربوط به حیوانات و حیات وحش، سلامت و بهداشت، دینی و مذهبی، آموزش و گردشگری و حوزه اجتماعی است.

 

محتشم‌خواه تصریح کرد: این انجمن‌ها در کمک به دولت در ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاثیر به‌سزایی دارند و اگر حمایت انجمن‌های مردم نهاد در کمک به مسئولان در زمان شیوع بیماری کرونا نبود، پاکسازی و ضدعفونی کردن اماکن و توزیع کمک‌های مردمی ‌و بسیاری از خدمات به مردم با این کیفیت و گستردگی ارائه نمی‌شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فومن خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت خیرین، متخصصان و فعالان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، زیست محیطی، عمرانی و سایر امور مربوطه استفاده کرد.

 

وی با تاکید بر شناسایی و مدیریت این ظرفیت‌ها اظهار کرد: گروه‌هایی در شهرستان به صورت خودجوش در حال فعالیت و خدمات‌رسانی هستند که ساماندهی این افراد و گروه‌ها زمینه‌ساز توسعه فعالیت و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده عام المنفعه است.

 

محتشم‌خواه بر لزوم ارائه خدمات آموزشی به انجمن‌های مردم نهاد و گروه‌های خودجوش مردمی به منظور ارتقای سطح عملکرد تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های شهرستان در حوزه گردشگری و محیط زیست مورد توجه است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فومن با اشاره به مسائل و اقتضائات مرتبط با این ظرفیت‌ها گفت: فعالیت انجمن‌های مردم نهاد گام مثبتی در رسیدگی به این مشکلات و رفع آن است.

 

 

کد خبر 980122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha