بقاع متبرکه میزبان آئین عزاداری اربعین حسینی در قالب فضای مجازی هستند

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان گفت: بقاع متبرکه میزبان آئین عزاداری اربعین حسینی در قالب فضای مجازی هستند.

« حجت الاسلام دشتکی» در خصوص اهمیت برپایی آئین اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: بقاع متبرکه میزبان آئین عزاداری اربعین حسینی در قالب فضای مجازی هستند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: یکی از محوری ترین برنامه های ویژه ایام اربعین توزیع ۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ۲۵۰ هزار تومان در هر بسته است که با هدف کمک مومنانه و توجه به مستضعفان انجام می شود.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی در جهت تبیین فرهنگ عاشورا و تاسوعا بیان کرد: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به ویژه آنکه در هفته وقف هستیم با هدف توجه به محرومان در برنامه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز قرار دارد. 

برپایی ۱۰ موکب سلامت در بقاع متبرکه البرز

حجت الاسلام دشتکی از خدمت رسانی به زائران و مجاوران بقاع متبرکه در ایام اربعین تا پایان ماه صفر متناسب با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: ۱۰ موکب سلامت در قالب توزیع رایگان ماسک و مواد شوینده همچنین بروشورهای اطلاع رسانی سلامت توزیع می گردد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، فضاسازی، آماده سازی فضاهای روباز بقاع متبرکه برای برنامه های دهه سوم اربعین در نظر گرفته شده است و اگر مشکلی برای برپایی نماز جماعت نداشته باشیم، این امر در بقاع متبرکه اجرا می شود همچنین اعزام مبلغان در این ایام را در نظر داریم. 

در پایان حجت الاسلام دشتکی اجرای این برنامه ها را متناسب با تصمیم ستاد کرونا خواند و گفت: آرامستان هایی که در جوار امامزادگان قرار دارند بنابر دستور ستاد کرونا با هدف حفظ امنیت شهروندان تعطیل است. 

 

کد خبر 980195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha