اربعین حسینی، مقدمه حکومت جهانی بقیه الله اعظم است

آیت‌الله خاتمی پیاده‌روی ۲۰ میلیونی مردم در روز اربعین مقدمه، تمرین و آمادگی برای حکومت جهانی بقیه‌الله اعظم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در گردهمایی و تجلیل از طلاب و روحانیون رزمنده دوران دفاع مقدس و فعال در عرصه مبارزه با بیماری کرونا در زنجان، اظهار کرد: در تعبیر حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه، امامت همچون دانه های تسبیح به یکدیگر متصل هستند.

 

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه امامت، نقطه مرکز اندیشه شیعه است، خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری شیعه در برابر حکومت‌هایی همچون بنی‌امیه و بنی‌عباس و توطئه‌های جدید استکبار جهانی، امامت است.

 

وی با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی، ولایت فقیه موجب پیروزی ایران در برابر ابرقدرت های شرق و غرب شد، گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس فقط نقش تبلیغی نداشت و به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل حضور می‌یافت.

 

آیت الله خاتمی با یادآوری نقش مدیریتی امام راحل در جنگ گفت: در دوران دفاع مقدس، امامراحل دورترین احتمالات را در نظر می گرفت و می فرمودند:«ما یک لحظه پشیمان نیستیم».

 

به گفته نماینده ولی فقیه در استان، به برکت مدیریت ولایت فقیه در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نرسید.

 

وی عصبانیت امروز دشمن را ادامه راه، ایده، اندیشه و فکر اسلامی خواند و افزود: در 42 سال گذشته، انقلاب با تمام قدرت در برابر بزرگترین استعمارگر دنیا ایستادگی کرد.

 

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه باید دین خود را نسبت به شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ادا کنیم، گفت: پیاده‌روی 20 میلیونی مردم در روز اربعین مقدمه، تمرین و آمادگی برای حکومت جهانی بقیه‌الله اعظم است.

 

در ادامه فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حضور در صحنه علما در صف مقدم جبهه گفت: علما با روحیه‌دهی به رزمندگان، آنها را برای حضور در عملیات‌های مختلف آماده می کردند.

 

سردار جهانبخش کرمی به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب و پس از آن اشاره کرد و گفت: عزت امروز ایران را مدیون خون شهدای انقلاب هستیم.

 

کد خبر 980319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha