۴۶ پزشک متخصص جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی آبادان معارفه شدند

آئین معارفه ۴۶ پزشک متخصص جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی آبادان برای فعالیت در ۱۲ رشته پزشکی جنوب غرب خوزستان ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۵ مهر) در سینما مهر آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، 46 پزشک متخصص جدید الورود به دانشکده علوم پزشکی آبادان برای شروع به کار در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان ظهر امروز (سه‌شنبه 15 مهر) در سینما مهر آبادان معارفه شدند.

 

این پزشکان متخصص در رشته‌های بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، رادیوتراپی، رادیولوژی، زنان و زایمان، چشم، پوست، ارتوپدی، بیماری‌های اعصاب، بیماری‌های داخلی، بیماری‌های عفونی، قلب و عروق، پزشکی هسته‌ای، توانبخشی، روانپزشکی، طب اورژانس، کودکان، گوش و حلق و بینی، آسیب‌شناسی و ارولوژی از امروز به صورت رسمی در جنوب غرب خوزستان آغاز به کار کردند.

 

در این آئین «حجت‌الله جانبی» ضمن خیرمقدم به پزشکان جدیدالورود جنوب غرب خوزستان، خطاب به پزشکان جدید این دانشکده اظهار کرد: آرزو می‌کنم بتوانید با همدلی و هماهنگی دردی را از آلام مردم صبور منطقه کم کنیم.

 

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه همچنان در این منطقه محدودیت‌هایی وجود دارد که امیدواریم با حضور شما عزیزان بتوانیم بر آنها غلبه کنیم افزود: ۲۲۰ پزشک متخصص در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان جنوب غرب خوزستان هستند و امسال نیز ۴۶ متخصص دیگر به مجموعه قبلی پزشکان این منطقه اضافه شد.

 

وی به راه‌اندازی بیمارستان اروندکنار اشاره کرد و ادامه داد: به یاری خداوند، با رفع موانع و همچنین دستور ریاست دانشکده علوم پزشکی آباذان قصد داریم بیمارستان اروندکنار را فعال کنیم تا مردم آن منطقه نیز در رشته‌های مختلف پزشکی از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

 

جانبی اضافه کرد: اکنون در تمام رشته‌هایی که قبلاً داشتیم به تعداد آنها متخصصین اضافه شده است و امسال در ۱۲ رشته شاهد حضور پزشکان متخصص در منطقه جنوب غرب خوزستان هستیم.

 

همچنین «هوشان شریعتی» در این آئین عنوان کرد: امسال بعد از رایزنی‌های متعدد با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به جذب 46 پزشک متخصص برای حضور در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شدیم.

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه بیماری کووید 19 همچنان شهروندان جنوب غرب خوزستان را مبتلا می‌کند گفت: حضور پزشکان جدید می‌تواند در مسیر مبارزه با ویروس کمک شایانی برای مجموعه سلامت منطقه باشد.

 

وی حضور این پزشکان جدیدالورود را به عنوان تزریقی برای ارائه خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان جنوب غرب خوزستان دانست و یاد آور شد: خوشبختانه نه تنها در بخش تخصصی هیچ کمبود پزشکی را در منطقه احساس نمی‌کنیم بلکه بیشتر از ظرفیت نیز در محدوده فعالیت ما پزشک متخصص حضور دارند که از آنها در سایر موارد درمانی و آموزشی استفاده خواهیم کرد.

 

کد خبر 980383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha