تعامل دستگاه‌های اجرایی خوزستان با شورای هماهنگی بیشتر شود

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه بر اساس اساسنامه ۲۱ دستگاه در انجام ماموریت‌ها با این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرتبط هستند‌ گفت: باید تعامل میان دستگاه‌های اجرایی با این شورا بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام علیرضا قربانی» ظهر امروز(سه‌شنبه 15 مهر) در دیدار با استاندار خوزستان در محل شورای هماهنگی سازمان تبلیغات خوزستان اظهار کرد: شورای هماهنگی نهادی منبسط در بقیه نهادها است و بر اساس اساسنامه ۲۱ دستگاه در انجام ماموریت‌ها با این شورا مرتبط هستند‌.

 

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: در مدل تعاملی باید با مجموعه اجرایی استان و نهادهای دخیل در اجرای برنامه‌ها ارتباط گسترده‌ای بگیریم.

 

وی به مشکلات شورای هماهنگی اشاره کرد و افزود: طی یک سال گذشته تلاش شده تا مشکلات ساختمانی مجموعه را کم کنیم و مشکل دیگر این است که در زمان هماهنگی و اجرای برنامه‌ها با دستگاه‌ها دچار مشکل می‌شویم که باید در این مقوله با ما همکاری کنید.

 

حجت‌الاسلام قربانی اضافه کرد: طبق آیین‌نامه تهران که شهرهایی که فرمانداری ویژه دارند (در خوزستان دزفول، آبادان و خرمشهر است) می‌توانند مکان ملکی تهیه کند و دفتر شورای هماهنگی داشته باشند تا بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی برای استان ایجاد کنیم و مقداری هم به اشتغالزایی کمک می‌شود.

 

وی یاد آور شد: شهرستان‌ها می‌توانند به روند مباحث تبلیغی کمک کنند به طور مثال می‌توان پخش اذان و مناسبت‌ها را در مرکز شهر داشته باشیم که البته نیازمند سیستم‌های صوتی خوب است.

 

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان نیز در این دیدار ضمن پیگیری نیازها و خواسته‌های مطرح شده از فعالیت‌های این مجموعه قدردانی کرد.

 

کد خبر 980419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha