ساماندهی چشمه های آبگرم  ۲۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران گفت: ساماندهی چشمه های آبگرم با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال اجرایی شده که ۲۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز اول آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

«بهزاد علیزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در دهلران، اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان دهلران، هدایت چشمه های آبگرم دهلران به پائین دست این شهر است.

 

وی گفت: چشمه‌های آبگرم دهلران یک ظرفیت خوب گردشگری است ولی آب این چشمه‌ها به خاطر داشتن گوگرد خسارت‌های زیادی به تأسیسات شهروندان وارد می کند و آن ها سالیانه متحمل هزینه های بالای می شوند.

 

نماینده مردم دهلران، آبدنان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح هدایت چشمه‌های آبگرم دهلران در ۲ فاز اجرایی خواهد شد که با انتقال آب آن به پایین دست شهر دهلران، برای تأمین حقابه کشاورزی جنوب شهر دهلران نیز استفاده خواهد شد.

 

وی گفت:  تاکنون ۲۵ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده و کار عملیات اجرایی شش و نیم کیلومتر حفاری کانال و سازه آبگیر این طرح پایان یافته است.

 

نماینده مردم دهلران، آبدنان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امسال هم ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی چشمه های آبگرم اختصاص یافته است و قطعا برای تکمیل این پروژه رایزنی برای جذب اعتبار از طریق استاندار ایلام در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

 

 

کد خبر 980425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha