هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان گرفته نشده است

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان گرفته نشده اما تفویض اختیار به مدارس داده شده است.

«داوود گلی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  همه مدارس جایگاه و ارزش خودشان را دارند و همه در کم و کیف آموزش و تربیت دانش آموزان به اندازه هم سهیم هستند و هیچ تفاوتی به مدارس حاشیه شهرها با مراکز وجود ندارد.

 

 مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا را داریم سعی کرده ایم به مدارس حاشیه شهرهای استان توجه بیشتر شود زیرا که اعتقاد داریم مدارس حاشیه شهرها نیاز به همراهی و حمایت بیشتری دارند.

 

گلی یادآور شد: خیلی از موسسات خیریه و دستگاه های اجرایی در برقراری رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس کمک و  یار آموزش و پرورش بوده اند و این کار ارزنده است و امیدواریم تداوم داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه صیانت از سلامت معلمان و دانش آموزان در اولویت آموزش و پرورش است، افزود: هر گونه تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس از سوی ستاد ملی کرونا گرفته می شود اما تفویض اختیار به استانها، شهرستانها و مدارس داده شده است.

 

مدیرکل روابط عموی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان یادآور شد: چنانچه در مدارس و کلاس های درس شرایط بیماری کرونا ظهور و بروز کند مدیران مدرسه موظف هستند که آن کلاس درس یا مدرسه را به مدت دو هفته تعطیل کنند.

کد خبر 980521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha