مجلس انقلابی، مطالبه رهبری از مجلس یازدهم است

حجت الاسلام باقری، به گام دوم انقلاب اسلامی و مطالبه رهبری از مجلس به عنوان مجلس انقلابی اشاره کرد و گفت: زمینه تشکیل دولت انقلابی، مجلس انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص درگیری آذربایجان و ارمنستان در موضوع قره باغ، طرفین را به وحدت و حل این جنگ دعوت کرد.

 

حجت الاسلام مهدی باقری در خصوص رویکرد مجلس در حوزه مسائل فرهنگی نیز اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در شروع کار مجلس یازدهم بر موضوع معیشت مردم و فرهنگ تاکید داشت و همین موضوع نشان از اهمیت موضوعات فرهنگی دارد.

 

وی به گام دوم انقلاب اسلامی و مطالبه رهبری از مجلس به عنوان مجلس انقلابی اشاره کرد و گفت: زمینه تشکیل دولت انقلابی، مجلس انقلابی است.

 

نماینده مردم زنجان و طارم از راه‌اندازی دفتر مجازی برای توسعه عدالت و تامین زیرساخت‌ها در همه حوزه‌های انتخابیه خبر داد و گفت: این اقدام به منظور پیگیری مستمر موضوعات توسط نمایندگان انجام می‌شود.

 

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات کشاورزان و زیتون‌کاران شهرستان طارم افزود: زیتون طارم نیازمند راه‌اندازی صنایع تبدیلی و راه‌های طارم نیازمند توسعه است و رونق گردشگری دراین منطقه حائز اهمیت است و باید جلوی خام فروشی زیتون طارم گرفته شود.

کد خبر 980524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha