«سه شنبه های تکریم» در منزل شهیدان روستای فولادلوقویی برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» همزمان با روز روستا در منزل شهیدان پیرانه و قهرمانی روستای فولادلوقویی برگزار شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» همزمان با روز روستا در منزل شهیدان پیرانه و قهرمانی روستای فولادلوقویی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این دیدار با حضور امام جمعه شهرستان بیله سوار، فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار و جمعی از کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در این دیدار از ایثار، صبوری و بصیرت خانواده معظم شهیدان یوسف پیرانه و وزیر قهرمانی تقدیر و تجلیل شد.

 

سقاء بیان کرد: طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده و مدیران و اعضای کانون های مساجد به صورت هفتگی در منزل شهیدان محله حاضر و از ایثار و فداکاری این خانواده ها تقدیر می کنند.

 

وی اعلام داشت: این دیدار برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان روستاها همزمان با روز روستا و عشایر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: روستائیان و عشایر غیور کشور نیز در کنار سایر رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی از ابتدایی روزهای آغاز جنگ تحمیلی در خط مقدم بودند و امروز نیز در دفاع از آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا پیشگام هستند.

کد خبر 980581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha