زیارت نامه اربعین در خانه همراه با اعضاء خانواده خوانده شود

حجت الاسلام روحی یزدی با اشاره به ضرورت پیاده سازی فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر زیارت از دور حرم امام حسین(ع) با توجه به شرائط کرونا گفت: زیارت نامه اربعین در خانه همراه با اعضاء خانواده خوانده شود.

« حجت الاسلام روحی یزدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت برپایی آئین اربعین حسینی براساس تصمیم های ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: زیارت نامه اربعین در منازل همراه با اعضاء خانواده خوانده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز افزود: آئین اربعین حسینی در سال جاری با شعار به هرکجا بروم برای من کربلا نشود با خواندن زیارت نامه امام حسین(ع) از خانه همراه است.

وی با اشاره به اینکه جایگزینی برای سفر اربعین حسینی نیست و فرمایشات مقام معظم رهبری باید اجرا شود بیان کرد: مردم در منزل زیارت اربعین حسینی را ساعت ۱۰ صبح روز اربعین از طریق رسانه ها با حضور مقام معظم رهبری انجام می شود انجام دهند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در پایان خاطرنشان کرد: فضیلت روز اربعین را از دست ندهند و با آمادگی دل، زیارت نامه اربعین را در منازل درکنار اعضای خانواده خوانده شود.

کد خبر 980684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha