مدیریت میدانی تنها راه حل مشکلات اقتصادی است

خسروی با بیان اینکه مدیریت میدانی تنها راه حل مشکلات اقتصادی است، گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی این است که به مدیریت میدانی بپردازیم چرا که کشور را نمی‌توان از ترس کرونا از دور مدیریت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» صبح امروز (16 مهر) در جمع فرماندهان انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: درس اربعین حسینی این است که برای تامین امنیت و آرامش و سلامتی جامعه باید خون داد و چه خوب است که برای بقای اسلام هر چه داریم را فدا کنیم.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی برای آشنا شدن مردم با خدمات نیروی انتظامی است، افزود: نیروی زحمتکش انتظامی در عرصه های مختلف فعالیت دارد و امروز مردم معترف هستند که نیروی انتظامی خدمات بسیار گسترده ای در همه حوزه ها از جمله ورزش و سیاست ارائه می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در شادی و غم مردم شریک است، گفت: خدمات، تلاش ها و فعالیت های نیروی انتظامی را نمی توان طی یک هفته به مردم اطلاع رسانی کنیم و مردم باید بیشتر نسبت به این خدمات آگاه شوند تا قدر نیروی انتظامی را بدانند.

 

خسروی بیان کرد: متاسفانه فضای مجازی به خاطر سوء مدیریت برخی افراد رها شده است و اکنون به خاطر این سوء مدیریت شاهد هستیم که فساد در فضای مجازی جولان می دهد.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت گواراترین نعمت است، افزود: نیروی انتظامی باید از مرز تا ارز را تحت کنترل خود قرار دهد و بی قانونی ها را به دولتمردان گزارش دهند و جلوی آنان را بگیرند تا اقتصاد کشور بهبود یابد.

 

وی با بیان اینکه گرانی زخم عمیقی را بر جامعه ایجاد کرده است، ادامه داد: رها بودن بازار کشور باعث مکدر شدن خاطر مردم شده است و اکنون در زمان حساسی قرار داریم و نیروی انتظامی باید مثل همیشه هوشیار و بیدار باشد و به ارائه گزارش تجزیه و تحلیل توجه کنند.

 

خسروی با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: پیش بینی می شود که فتنه 88 در آمریکا رخ بدهد و ما برای ملت آمریکا نگران هستیم و دولت های آمریکا همواره به دنبال این هستند تا دنیا را غرق کنند و خود را نجات دهند.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مکتب سردار شهید سلیمانی را باید الگوی خود قرار دهیم، افزود: امروز پرچم شهید سلیمانی در سراسر جهان به اهتزاز در آمده است و پیام مکتب شهید سلیمانی این است که به مدیریت میدانی بپردازیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی هم می توانیم به وسط میدان برای مدیریت امور بیاییم چرا که کشور را نمی توان از ترس ویروس کرونا از دور مدیریت کرد و در دوران دفاع مقدس دیدیم که فرماندهان با هنر خود به میدان آمدند و به مدیریت جنگ پرداختند و به دیگران گفتند که پشت سر ما بیایید.

 

خسروی با بیان اینکه راه حل مشکلات اقتصادی کشور توجه به مدیریت میدانی است، گفت: دشمن از این نابسامانی های اقتصادی و بازار ارز و خودرو در کشور حسن استفاده را خواهد کرد اما اگر آمادگی و مدیریت های میدانی برای حل این مشکلات را ببینند ناامید خواهند شد.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: در دوران حساسی قرار داریم و این رصد اطلاعاتی و امنیتی را فراموش نکنید و بدانید که دشمن همواره به دنبال ایجاد فتنه به هر بهانه ای در کشور است و در فتنه بنزینی طی چند سال گذشته دیدید که به خاطر عدم اطلاع رسانی های لازم چه اتفاقی رخ داد.

 

 

 

کد خبر 980699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha