نتیجه انتخابات آمریکا تغییری در رابطه با ایران ایجاد نمی کند

آقازاده با بیان اینکه آمریکا همواره دشمن سرسخت ایران است گفت: تاریخ ثابت کرده است که نتیجه انتخابات آمریکا تغییری در رابطه جمهوری اسلامی با آنها ایجاد نمی کند.

«سیدعلی آقازاده »در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  و امید برخی از افراد در داخل کشور به سیاست‌های آن کشور اظهارکرد: سابقه مناظره در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سابقه خاصی بوده و دنیا با تمسخر به فعالیت‌های انتخاباتی آمریکا نگاه می‌کند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نگاه دنیا به سابقه مناظراتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تمسخرآمیز و از طرفی مایه عبرت جهانیان عنوان کرد و گفت: دو جناح در این مناظره اطلاعات و آگاهی‌هایی که از پشت پرده‌های هم داشتند را در مناظرات به‌خوبی عیان کرده و به‌دلیل اطلاع داشتن از تخلف‌ها و دروغگویی‌های یکدیگر آنها را موقع انتخابات برملا می‌کنند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شکل نمایشنامه است، خاطرنشان کرد: ماهیت این مناظره مشخص بوده و اینگونه رفتارها نشان از روحیه استکباری آنها برای ملت‌ها دارد.

 

نماینده مردم شهرستان رشت با اشاره به برخی از افرادی که هنوز به غرب دلبستگی دارند، خاطر شنان ساخت: تاریخ ثابت کرده است که نتیجه انتخابات آمریکا تغییری در رابطه جمهوری اسلامی با آنها ایجاد نمی کند چرا که هر دو به یک اندازه در مقابل ایران به دنبال توطئه بوده و تفاوتی بین دو جناح در دشمنی با ایران وجود ندارد.

کد خبر 980701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha