کارگاه آموزشی فرزند پروری برای فعالان کانون فرهنگی هنری کوثر برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر گفت: کارگاه آموزشی فرزند پروری برای فعالان و اعضا این کانون در اجرای راستای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

«زهرا معمر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه آموزشی فرزند پروری برای فعالان و اعضا این کانون در اجرای راستای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر تصریح کرد: این کارگاه آموزشی طی پنج جلسه برای فعالان و اعضای کانون با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت فاطمیه برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این کارگاه در حیاط مسجد فاطمیه محله قرشلو و با سخنرانی امام جمعه شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

 

معمر خاطر نشان کرد: آشنایی والدین با شیوه های نوین تربیتی و آشنایی با ویژگی های اخلاقی و رفتاری کودکان توسط والدین از مهمترین سرفصل های آموزشی این دوره است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر افزود: چنین دوره های آموزشی به والدین کمک می کند تا ارتباط خوب تربیتی با فرزندان داشته باشند تا زمینه شکل گیری شخصیت در خانواده ها روی دهد.

 

معمر تاکید کرد: آموزش انضباط، همدلی و مهارت های زندگی به فرزندان از دیگر تکنیک های است که به والدین برای برخورد مناسبت با فرزندان آموزش داده می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر یادآور شد: چنین برنامه متنوعی می تواند زمینه افزایش اشتیاق به فرزندآوری در والدین را تقویت کند.

کد خبر 980806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha