۶۰ عضو به صورت غیر رسمی وارد شهرداری مشهد شده اند

موسوی با بیان اینکه شورای پنجم و شهرداری بیشترین جا به جایی زمان خودش را داشته، گفت:۶۰ عضو غیر رسمی در شهرداری مشهد وارد شده اند.

«سید وحید موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزای شبستان در مشهد ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: شورای پنجم و شهرداری بیشترین جا به جایی زمان خودش را داشته که می توان به آن‌ها اشاره کرد، اما روی صحبت این چند خط و نوک پیکان پرسش و پاسخ این بار به سمت سوی معاونت حمل نقل و عمران با محوریت خلیل الله کاظمی می باشد کسی که کارنامه کاری خوبی را از خود بر جای گذاتشه آن هم در فضایی که تمامی معاونت ‌های شهرداری در خواب به سر می ‌برند.

 

این فعال رسانه افزود:کاظمی در ابتدا دوره شورای پنجم تمام تلاشش را کرد تا در معاونت خدمات شهری باقی بماند، اما فشار بیش از حد یک عضو شورای اسلامی شهر او را از خدمات شهری به سمت سوی عمران سوق داد جایی که سر وکارش با ساخت ساز شهری و هزار یک اتفاق دیگر گرم شده است.

 

وی اظهارکرد:ابتدای ورود وی تمامی معابر اصلی و فرعی شهر که نیاز به ترمیم داشت با نگاه جدید کاظمی تابلو کارگران مشغول کار هستند را در ابتدا و انتهای پروژه نسب کرده بود که بسیار هم به چشم می خورد.

 

موسوی ادامه داد:کاظمی که بنا به گفته یکی از اعضای شورای پنجم به صورت جزیره‌ای معاونت خدمات را اداره میکرد حال سعی بر این دارد کارنامه موفق و درخشانی را با بودجه نقد و غیر نقد ۹۰۰ میلیارد تومانی در عمران حمل نقل و ترافیک را بر جایی بگذرد بودجه‌ای که فرآیند هزینه هایش مشخص نیست یا به صورت جدی میزان سنجش هزینه در آن شفاف نشده است.

 

این فعال رسانه بیان کرد:اگر بخواهیم نام کاظمی را از شهرداری کلا قلم بگیریم نمی شود، الحق و انصاف فعالیت‌های چشم گیری را در دستور کاری خود قرار داده بود، اما سروکار بخش خصوصی در پروژه ‌های عظیم باب حاشیه را به رویش باز می کند مثال(به تاراج کشیدن آتش نشانی و واگذاریش به بخش خصوصی) که به حمد الله نشد، و اگر این مهم اتفاق می‌افتاد تارپود آتش نشانی شهر امروز به خاک نشسته بود و برای خاکسرش باید حمد و فاتحه‌ای نیز میخوانیدم.

 

وی افزود:حال شنیده ‌ها حاکی از آن است که نام وی در هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی دیده شده است سازمانی که این روز‌ها یکی از پیمانکاران قدر پروژ‌های اصلی شهرداری مشهد می باشد، اگر کاظمی جزء هیئت مدیره این سازمان باشد به لحاظ جایگاهی و ساختاری تمامی پروژه‌های سازمان با تفکر دیگری طراحی می شود تفکری از جنس حضور مردی به خلیل الله با بیش از یک دهه و نیم حضور در معاونت‌های شهرداری مشهد.

 

موسوی گفت:باید منتظر ماند و دید گمانه زنی‌های ارتباطات پیمانکاران سازمان همیاری با معاونت فعلی شهرداری در چه حد وحدودی برنامه ریزی شده است، جای سوال اینجاست چرا خلیل الله کاظمی این همه حرف و حدیث پشت سرش هست و اگر حضورش در سازمان همیاری ‌ها تایید شود باید مرثیه‌ای دیگر برای شهر خواند.

 

این فعال رسانه ادامه داد:کمی فاصله بگیریم و به اصل ماجرا دقت نکنیم از حاشیه کار که برایتان بگویم، شنیده می شود از گوشه و کنار فضا‌های شهری که برادر محترم معاون شهردار وکیل مدافع دعوایی شهرداری مشهد است که اگر این مهم اتفاق افتاده باید منتظر ماند و دید که وی چه چرخه مالی موفقی را به سمت سوی شهرداری بازگردانده است و آیا به لحاظ قانونی حضور برادر معاون شهردار در مناطق شهری امری منطقی است یا نه خلاف قوانین می باشد.

 

وی اظهارکرد:امید است روزی اتفاقات مثبت تری را به جهت عدم حضور نسبی (فامیلی)افراد در شهرداری مشهد را شاهد باشیم چرا که این سوال هم به میان می‌آید چه تعداد از افراد نزدیک اعضای محترم شورا در شهرداری مشغول به کار هستند با چه شرایطی و چه تخصصی.

کد خبر 980821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha