حل مشکلات کشور تصمیم سازی دقیق و  قاطعانه می خواهد

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور تصمیم سازی دقیق و قاطعانه می خواهد، گفت: ما در دستگاه قضا مصرانه به دنبال باز کردن گره و مشکلات مسیر جهش تولید هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» بعداز ظهر امروز ( ۱۷ مهر) در دیدار با فعالان اقتصادی استان با انتقاد از واردات بی رویه کالاهای مشابه داخلی، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری کالای که در داخل تولید می شود نباید وارد شود چون تولید داخل را دچار مشکل می کند.

 

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه در ستاد تنظیم بازار باید سخن تولیدکنندگان شنیده و با کف بازار تولید و مصرف ارتباط برقرار شود تا تا نرخ‌های متعال مصوب کنند، افزود: استان خراسان جنوبی مستعد است البته اگرچه برخی از گزارشات فقر در این استان ما را رنج می‌دهد اما با کاری مدبرانه و تلاش می توان چهره محرومیت را از آن بزدایید.

 

آیت الله رئیسی ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی در کنار تولیدات استان ضروری است چرا که خام فروشی کار بسیار نادرستی است.

 

وی با بیان اینکه خداوند ثروت بسیاری به کشور داده و باید به خوبی از آن بهره برداری شود، عنوان کرد: باید ببینیم سهم ایران اسلامی در تجارت بین المللی در منطقه و دنیا چقدر است، چون ایران اسلامی بسیار می تواند در این زمینه نقش ایفا کند و  سهم بالایی داشته باشد.

 


رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه شعار جهش تولید ماموریت تمام دستگاه های اجرایی است، گفت: تمام مشکلات در داخل کشور قابل حل است و مقام معظم رهبری حکیمانه بر این مهم تاکید دارند.

 


آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه حل مشکلات  کشور تصمیم سازی دقیق و قاطعانه می خواهد، افزود: از فعالان اقتصادی خواستاریم با اراده قوی کارشان را دنبال کنند و از مشکلات پیش رو نا امید نشوند چرا که ما در دستگاه قضا نیز  مصرانه به دنبال باز کردن گره و مشکلات هستیم.

 

وی از پیگیری و تلاش استاندار خراسان جنوبی برای حل مشکلات استان قدردانی کرد و گفت: اگر در کشور مسئله مسکن سازی در زمان خودش به درستی اجرا می شد بسیار از مشکلات صنایع مرتبط حل و بیکاری کاهش می یافت. 

 

رئیس قوه قضاییه خواستار رفع مشکلات و رونق تولید مجدد کارخانه قند قهستان شد و افزود: قطعا دشمن در جنگ اقتصادی شکست خواهد خورد اما باید آرایش ما در میدان نیز جنگی باشد و از تولیدکنندگان حمایت شود.

 

 

 

کد خبر 980963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha