قرائت زیارت «ناحیه مقدسه» به همت کانون فرهنگی هنری شهدا لارستان

اخوت گفت: همزمان با شب اربعین حسینی، مراسم قرائت زیارت «ناحیه مقدسه» به همت کانون فرهنگی هنری شهدا لارستان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: همزمان با شب اربعین حسینی، با مرثیه‌سرایی و قرائت زیارت ناحیه مقدسه توسط ذاکر اهل‌بیت حاج ابراهیم روشن‌ضمیر و کربلایی هادی شیخی در خیابان قیصریه، روبروی حسینیه آقاکاظمی برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه برگزاری این مراسم به مدیریت «مصطفی بینا» و با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا لارستان بوده است، افزود: این مراسم معنوی با حضور پرشور جمعی از عاشقان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و عزاداران حسینی در این مراسم با قرائت زیارت ناحیه مقدسه، در سوگ شهادت و غربت امام حسین(ع) و شهدای کربلا اشک ماتم ریخته و بر سر و سینه زدند.

 

وی تصریح کرد: زیارت ناحیه مقدسه به خوبی معارف و واقعه عاشورا را بیان می‌کند و یک روضه کامل و سوزناک در غربت و مظلومیت سید و سالار شهیدان و شهدای کربلا به حساب می‌آید.

کد خبر 981115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha