بیان مصائب، رشادت‌های  عاشورا مانع از فراموشی قیام حسین(ع)می شود

حجت الاسلام خوشرو گفت: بیان مصائب، رشادت‌ها و ظلم‌ستیزی‌های آرمان مقدس عاشورا مانع از فراموشی آن است و باید در این راستا تلاش شود.

حجت الاسلام « مهدی خوشرو»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر مازندران اظهار کرد: آرمان مقدس عاشورا بودن و قرار گرفتن در مسیر حق و حقیقت و مقابله با ظلم و ستم و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر است که باید در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا پیاده روی اربعین برگزار نشد و بسیاری از مراسم ها لغو شد اما مردم مومن ضمن قرائت زیارت اربعین و عزاداری برای سید و سالار شهیدان، با عرض ارادت و ادب و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به سیدالشهدا(ع) در ادامه مسیر امام حسین(ع) ثابت قدم ماندند.

 

وی یادآور شد: امروزه با جریانات مختلفی در جامعه و جهان روبرو هستیم و باید جریان اهل بیتی و امام حسینی از یزیدی شناخته شود.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: بیان مصائب، رشادت‌ها و ظلم‌ستیزی‌های آرمان مقدس عاشورا مانع از فراموشی آن است و باید در این راستا تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه مهمترين پيام‌ اربعين حسينی رعایت ميزان‌ها و معيارهاست، خاطر نشان کرد: در مسیر ولایت ماندن و تابع رهبری بودن امروزه باید بیش از همیشه در دستور کار باشد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر، اربعين را بزرگترين ظرفيت و فرصت برای شناخت اهل بیت(ع) و قیام امام حسین(ع) و یارانش دانست که نباید اربعین، اسلام و اهل بیت(ع) فراموش شوند.

 

حجت الاسلام خوشرو  در پایان با اشاره به اینکه چراغ بیداری که امام حسین(ع) برافروخت همچنان روشن است و خاموش نخواهد شد، گفت: اتفاق حادثه عاشورا در یک روز بود اما اکنون بیش از  1400 سال است که در جامعه زنده است و در ادامه راه هم باید عاشورا زنده نگه داشته شده و عمل به دستورات اسلام و اهل بیت(ع) به درون زندگی‌مان آورده شود.

کد خبر 981154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha