دعای «ندبه» در کانون «الزهرا (س)» جهرم طنین انداز شد

حضوری گفت: به مناسبت اربعین حسینی، دعای روح بخش «ندبه» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم طنین انداز شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دعای «ندبه» به عنوان یکی از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» هر هفته به صورت مداوم برگزار می شد که در ایام کرونایی و به سبب جلوگیری از ایجاد تجمع، در برگزاری این برنامه وقفه ایجاد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه همزمان با ایام اربعین حسینی، این دعای روح بخش، صبح امروز جمعه 18 مهرماه در مسجد «الزهرا (س)» طنین انداز شد، افزود: در این برنامه معنوی، حجت الاسلام «سیدجواد صحرائیان»، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه جهرم به سخنرانی پرداخت.

 

وی ادامه داد: همچنین قرائت این دعای معنوی توسط «رضا نیکجو»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم انجام شد.

 

حضوری با اشاره به اینکه این برنامه در حسینیه مسجد «الزهرا (س)» و با حضور اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی از جمله ضرورت های برگزاری این برنامه در این کانون فرهنگی و هنری بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان از عوامل برگزار کننده این برنامه همچون، گروه «همسنگران مهدی موعود»، اعضای پایگاه مقاومت «الزهرا (س)» و هیئت مذهبی «امام حسن مجتبی (ع)» قدردانی کرد.

کد خبر 981212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha