حسینیه سیار موکب انصارالحسین(ع) نکا برای عزاداری اربعین حسینی

پورقربان از اختصاص خودروهایی با عنوان حسینیه سیار به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا برای عزاداری اربعین حسینی خبر داد و گفت: این حسینیه ها در طول شب و روزهای اربعین به عزاداری در روستاهای مختلف پرداختند.

« نقی پورقربان» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: امسال بنا به توصیه مقام معظم رهبری و برای قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا، در سطح شهر بارعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقامه عزاداری مراسم سید و سالار شهدا انجام شد.

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا افزود: به جهت حفظ سلامت شهروندان در دوران اربعین، خودروهایی تبدیل به حسینیه سیار شده و در اختیار هیئت‌های مذهبی و مداحان سطح شهر نکا قرارداده شد و از طریق سیستم صوتی افراد به اقامه مراسم اربعین پرداختند.

 

وی یادآور شد: این کار با استقبال چشمگیر افراددر روستاها مواجه شد و افرادی که دلداده امام حسین(ع) و اربعین و اهل بیت بودند؛ با رعایت پروتکل بهداشتی عزاداری کردند.

پورقربان همچنین از برگزاری 10 عنوان برنامه بزرگداشت اربعین در نکا به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها در طول روزهای منتهی به اربعین حسینی برگزار شد.

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا خاطر نشان کرد: برگزاری طرح عمود به عمود، فضاسازی شهری، برپایی نماد موکب، ایستگاه سلامت، توزیع نان برکت، نذر خون و برپایی حسینیه سیار از جمله برنامه های مهم و محوری ما در دوران اربعین بوده است که به همت خادمان این موکب اجرایی شد.

کد خبر 981226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha