ارتباط با اسرائیل نتیجه ای جز غصب سرزمین های اسلامی ندارد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سران عرب ملتهای اسلامی را ذلیل کردند، گفت: ارتباط با اسرائیل نتیجه ای جز غصب سرزمین های اسلامی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 18مهر) در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به سالروز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در 56 سال پیش در ایران گفت: رژیم پهلوی کمر همت بسته بود که اسلام و قرآن را در ایران از بین ببرد.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهارداشت: معنای کاپیتولاسیون این است اگر مامور دون پایه آمریکایی به یک مرد یا زن ایرانی تعرض می کرد، کسی متعرض او نمی شد و او باید در کشور خودش محاکمه می شد.


وی با بیان اینکه امروز عزیزترین کشور در دنیا ایران است، افزود: تمام توطئه ای که قدرت های سلطه طلب می چینند تا ایران را نابود کنند ناشی از استقلال و عظمت ایران است.


فلاحتی اعلام کرد: عزت و عظمت امروز ایران، از خون شهیدان، رهبری های ولایت فقیه و صبر و مقاومت ملت ایران بوده است.


وی در ادامه به اشاره به نقش مسکن در اقتصاد کشور، گفت: اگر نظام مسئله مسکن را خوب پیگیری کند اقتصاد کشور رونق پیدا می کند.


امام جمعه رشت اذعان داشت: دولت ها مقرر بود هر سال یک میلیون مسکن در کشور ایجاد کنند که در سالهای اخیر به بخش مسکن توجه نشد.


وی یادآور شد: اگر به مسئله مسکن توجه شود اقتصاد کشور رو به رونق می رود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دادن مسکن به بخش های خصوصی خسارت زاست، گفت: دولت خود باید بخش مسکن را بر عهده بگیرد چرا که بسیاری از کارخانجات مرتبط با مسکن در اختیار دولت است.


وی اشتغالزایی، مسکن دار شدن افراد فاقد مسکن، جلوگیری از سودجویی دلالان و فعال شدن کارخانجات خرد را از نتایج توجه به مسکن برشمرد و گفت: دولت و مجلس هر چه سریعتر به مسئله مسکن رسیدگی کنند.


فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ارتباط خیانت بار امارات و بحرین با اسرائیل، گفت: جدای از ارتباطات پنهانی گسترده عربستان با اسرائیل، امام جمعه مکه در حال بستر سازی برای نشان دادن چهره عربستان سعودی به جهانیان و زمینه سازی برای ارتباط آشکار عربستان با اسرائیل است.


وی تاکید کرد: ارتباط با اسرائیل نتیجه ای جز غصب سرزمین های اسلامی ندارد.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه سران عرب ملتهای اسلامی را ذلیل کردند، اظهار داشت: برخی حکام عرب، آدمهای خیره سر و بی عرضه ای هستند که در دنیای اسلام جا خوش کرده اند و این مسئله برای مسلمانان غیرقابل قبول است.

کد خبر 981250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha