فعالیت ۵۴۰۰ شرکت دانش بنیان در سطح کشور

ستاری به ضرورت حمایت بیشتر از شرکت های دانش بینان در کشور تاکید کرد و گفت: پنج هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سورنا ستاری» صبح امروز(شنبه 19 مهر) در حاشیه مراسم واگذاری اراضی پارک علم و فناوری استان گلستان به واحدهای فناور اظهار کرد: خوشبختانه روند حرکت استان در حوزه ایجاد شرکت های دانش بنیان رو به جلو است ولی شاید به دلیل محدودیت های استان آن شتابی که مورد انتظار است در گلستان وجود ندارد.

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: از تلاش های مسئولان و حمایت های استاندار گلستان از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور تشکر می کنم.

 

ستاری یادآور شد: فرهنگ عمومی باید در استان جاری شود تا بتوانیم شاهد شکوفایی بیشتر شرکت های دانش بنیان باشیم و باید در این مسیر تلاش بیشتری اتفاق بیفتد.

 

وی گفت: پنج هزار و 400 شرکت دانش بنیان در سطح کشور وجود دارد و اتفاق خوبی در سطح کشور از سوی این شرکت های دانش بنیان رقم می خورد و اثرات آن را در جامعه شاهد هستیم.

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم در سطح استان نیز پس از این سفر با سرعت بیشتری شاهد راه اندازی شرکت های دانش بنیان باشیم.

 

کد خبر 981322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha