کارگاه عکاسی خبری در آستارا برگزار شد

تشرینی گفت: کارگاه عکاسی خبری با تدریس پرویز نوری زاد از عکاسان برجسته کشوری در شهرستان آستارا برگزار شد.

«شاپور تشرینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس خبری«اربعین حسینی» کارگاه آموزشی عکاسی خبری در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه در این کارگاه پرویز نوری زاد از عکاسان برجسته کشوری به تدریس پرداخت، افزود: در این کارگاه آموزشی مباحثی همچون نحوه صحیح کادربندی، اصلاح رنگ و اصول عکاسی خبری آموزش داده شد.

 

وی با بیان اینکه در کارگاه آموزشی عکاسی خبری ۲۰ نفر از علاقمندان به رشته عکاسی حضور داشتند، تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی ۲ ساعته همچنین فرنوش میناوند و معین سنجریان از عکاسان برجسته استانی نیز به ارائه مطالبی در رابطه با عکاسی خبری پرداختند.

 

تشرینی به پایان کار نمایشگاه عکس خبری«اربعین حسینی» اشاره کرد و گفت: شهروندان آستارایی از نمایشگاه استقبال خوبی کردند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس خبری«اربعین حسینی» به مناسبت اربعین و با معرض نمایش گذاشتن ۳۷ قطعه عکس از عکاسان خبری خبرگزاری ها برپا شده بود،خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه رامین بشرویه(ایسنا)، مهدی حسین نژادی»(مهر)، یوسف هدایتی(ایرنا)، میثم ربانی(فارس)، آرش جوهری(دیار میرزا) و پیمان ناصری زارع(شبستان) عکس های خبری خود را به معرض نمایش گذاشته بودند.

 

وی از معرفی عکس های برتر نمایشگاه عکس خبری«اربعین حسینی» از نگاه بازدیدکنندگان خبر داد و افزود: عکس ظهر عاشورا اثر آرش جوهری(دیار میرزا)، ظهر تاسوعا اثر رامین بشرویه(ایسنا) و کبوترهای حرم اثر مهدی حسین نژادی(ایرنا) به عنوان عکس های برتر از نگاه مخاطبان انتخاب و به آنان جوایز نفیسی اهدا شد.

 

تشرینی گفت: نمایشگاه عکس خبری«اربعین حسینی» به همت سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برپا شده بود.

کد خبر 981557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha