بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در رشت توزیع شد

نوری از تولید و توزیع ۷۰ هزار ماسک و هفت هزار بسته معیشتی طی بحران کرونا ویروس در حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد.

«کیوان نوری» با اشاره به فعالیت بسیج در بحران کروناویروس اشاره کرد و به خبرنگار شبستان گفت: برای رسیدن به هر هدفی باید برنامه ریزی صورت گیرد و مجموعه بسیج نیز اهداف مشخصی دارد که مهمترین این اهداف خدمتگزاری به مردم است.

 

فرمانده حوزه بسیج ۵ شهری برادران سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بسیج یک شجره طیبه است، افزود: همه کارها و فعالیت‌های بسیج مسجدمحور بوده و برنامه ریزی، تصمیم گیری و سایر مسائل در مسجد انجام می شود.

 

وی با تاکید به اینکه فعالیت‌های مهمی حول محور مساجد توسط بسیج صورت گرفته است ادامه داد: تاکنون تهیه جهیزیه، تهیه ۱۰ واحد مسکن برای مددجویان، تعمیر مدارس و رفع سایر مشکلات مردمی با کمک خیرین در مساجد فعالیت‌هایی صورت گرفته است‌.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اقدامات این حوزه در ایام کرونا خاطرنشان کرد: تولید بیش از هفت۷۰ هزار ماسک، هفت هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها، غربالگری و تدفین اموات کرونایی، ضدعفونی معابر، مدارس، خانه ها، مغازه ها و ویزیت رایگان بیماران از جمله اقدامات انجام شده در ایام کرونا بود که توسط بسیجیان این حوزه انجام شد.

 

نوری با اشاره به فعالیت های این حوزه مقاومت در خصوص مقابله با پدیده شوم اعتیاد افزود: از ظرفیت خیرین برای ترک اعتیاد معتادان در کمپ‌ها بهره بردیم و همچنین در مساجد برخی محلات کلاس‌های ترک اعتیاد به صورت هفتگی دایر است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به خدمات اجتماعی مشترک بین بسیج و خیرین، اذعان کرد: جهت برخورداری برخی محلات از نعمت آب شرب، جاده سازی، تهیه بسته‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های تقویتی و تعمیر مدارس به کمک خیرین توانستیم اقداماتی را انجام داده و مشکلات مردم را در این زمینه ها رفع کنیم.

 

وی  به حضور جهادی بسیج در بلایای طبیعی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت:  در سیل سال گذشته در گلستان ۲۱ نیسان اقلام خوراکی و غیر خوراکی توسط خیرین و پایگاه‌های مقاومت این حوزه تهیه و برای سیل زدگان ارسال شد.

 

نوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بسیجی باید وسط میدان باشد، تصریح کرد: امروز رسالت اصلی بسیج جهت حفظ انقلاب این است که خدمت‌گزار مردم باشد و در تمامی برهه‌ها چه تهدیدات فرهنگی و چه تهدیدات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی پای کار بوده و مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.َ

کد خبر 981644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha