افتتاح یک سالن ورزشی روستایی در ورامین

افتتاح یک سالن ورزشی روستایی در شهرستان ورامین با حضور مسئولان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، با حضور مسوولان شهرستان ورامین، یک باب سالن ورزشی در روستای دمزآباد از توابع بخش جوادآباد ورامین افتتاح شد.


حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این سالن ورزشی با استفاده از 11 میلیارد ریال اعتبارات داخلی روستا از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در زیربنای هزار و 100 مترمربع احداث شده و در اختیار روستائیان قرار گرفته است.


کاغذلو افزود: در این سالن ورزشی چند منظوره، امکان اجرای مسابقات ورزشی تیمی و رزمی وجود دارد و بانوان و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند.


وی گفت: اعتباراتی که دولت تدبیر و امید به مناطق روستایی کشور اعطا کرده، در طول دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی بی سابقه است و باعث شده تا چهره روستاها به طور کامل تغییر کند.


فرماندار ورامین گفت: توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان ورامین به مناطق شهری محدود نمی‌شود و در مناطق روستایی ورامین نیز طی سال‌های اخیر با استفاده از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده اختصاص یافته، سالن‌ها و زمین‌های ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی احداث و در اختیار روستائیان قرار گرفته است.


وی گفت: در هفته دولت امسال، سالن ورزشی شهید مهرجویی روستای عبدل‌آباد در مساحت هزار و ۲۵۴ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.


کاغذلو تصریح کرد: با واگذاری پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به دهیاران، زمینه تکمیل شدن آن‌ها تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید فراهم شده و فضای مناسب ورزشی در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

کد خبر 981688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha