جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان می‌کند.

 

این جشنواره با رویکرد حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی ملت ایران برگزار می‌شود و به‌روزرسانی فعالیت‌ها و اقدامات و تولیدات فرهنگی هنری ناشی از دفاع مقدس از اهداف این جشنواره است.

 

دفاع مقدس و بیداری اسلامی، دفاع مقدس و امیدآفرینی، دفاع مقدس و ولایت مداری، دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی، دفاع مقدس و تربیت جوان مومن انقلابی، دفاع مقدس و بسیج دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبار ستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی از جمله محورهای اصلی این جشنواره است.                                                        

 

بخش ویژه جشنواره شامل ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری خلاقانه، نو و ابتکاری در راستای اجرای کنگره 3هزار و 535 شهید استان زنجان است.

 

شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را در بخش‌های اینفوگرافیک، پوستر، نماهنگ، عکس، سرود، شعر ، خاطره گویی کوتاه، فیلمنامه و دل نوشته به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به آدرس festivalTDM40 @در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 30 آبان ماه امسال در شبکه اجتماعی ایتا ارسال و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصارالمهدی (عج) تحویل دهند.

 

کد خبر 981756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha