۱۱۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان شیروان توزیع شد

فرمانده سپاه شیروان گفت: در نیمه نخست سال جاری۱۱۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

« عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: 110 هزار پُرس غذای گرم بین ساکنان مناطق آسیب پذیر و حواشی شهر توزیع شد که این کمک ها توسط حوزه های بسیج، پایگاه های خیرین، اصناف، نیروهای جهادی و دفتر امام جمعه انجام شد.

 

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: هشت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی نیمه نخست امسال و در دو مرحله بین افراد محروم و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

 

ریحانی عنوان کرد: این بسته ها شامل مواد غذایی برنج، رب، ماکارونی، حبوبات، سویا و مرغ بود که ارزش هر بسته آن سه میلیون و ۵۰۰ ریال بود.

 

وی خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ۹۰۰ بسته نوشت افزار هم  که هر بسته آن یک میلیون ریال ارزش داشت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

فرمانده سپاه شیروان تصریح کرد: در کنار کمک های صورت گرفته مزبور، ۱۸ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل مایع ضدعفونی کننده، الکل و ماسک بین ۱۸ هزار خانوار روستایی این شهرستان توزیع شد.

 

ریحانی ادامه داد: با توجه به شناسایی خانواده های محروم و افراد نیازمند و خسارت های ناشی از کرونا که بسیاری شغل خود را از دست داده اند این کمک های مردمی و خیرین همچنان ادامه دارد و در مراحل بعدی اطلاع رسانی و توزیع خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 981781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha