پیام تسلیت عباس سلیمی در پی درگذشت «علیرضا فتحی‌پور»

پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن، وی را آزادمردی شجاع و وارسته که هرگز با روش نان به نرخ روز خوردن! زندگی نکرد، معرفی کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیامی درگذشت علیرضا فتحی‌پور، مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن را تسلیت گفت.

 

متن پیام وی به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خوشا آنانکه با عزت ز گیتی
بساط خویش برچیدند و رفتند

ز کالاهای این آشفته بازار
محبت را پسندیدند و رفتند

خوشا آنانکه در میزان وجدان
حساب خویش سنجیدند و رفتند

نگردیدند هرگز گِرد باطل
حقیقت را پسندیدند و رفتند

خوشا آنانکه بر این صحنه خاک
چو خورشیدی درخشیدند و رفتند

خوشا آنانکه با اخلاص و ایمان
حریم دوست بوسیدند و رفتند

خوشا آنانکه که پا در وادی حق
نهادند و نلغزیدند و رفتند

 

مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن، که خود یک نخبه علمی، پژوهشگر قرآنی، قاری خوش لحن، مجری توانمند، کارشناس فهیم، حافظ کل قرآن،عنصر فعال و متعهد خبری و در یک عبارت، مؤمنی پر تلاش و بااخلاص و آزادمردی شجاع و وارسته که هرگز با روش نان به نرخ روز خوردن! زندگی نکرد و همواره در مسیر حرّیت و وارستگی قدم برداشت، از قفس کوچک این دنیای خاکی رها شد و با خلاصی از رنج بیماری سخت از یک‌سو و نامهربانی‌های روزگار! از سوی دیگر، به ملکوت اعلا پرواز کرد.

 

‏برادر عزیز و دوست‌داشتنی ما زنده‌یاد شادروان مرحوم جناب آقای مهندس علیرضا فتحی‌پور به دیدار معبود شتافت و ما را از دانش سرشار و بیان شیوا و تأثیرگذار خویش محروم ساخت و اگر چه کرامت نفس و بزرگی روح او هرگز تناسبی با شِکوه و‌ گلایه نداشت، اما آنانکه‌ در حق او جفا کردند، باید چاره‌ای برای شرمساری فردای خویش بیندیشند!

 

‏به روح بلند او ادای احترام کرده، به فرزندان داغدارش، جامعه محترم قرآنی و همکاران ارجمند رادیو قرآن تسلیت عرض می‌کنم و علوّ مرتبت و رفعت درجات آن خادم بااخلاص قرآن و عترت علیهم السلام و فعال رسانه‌ای را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌دارم.

 

و سلام علیه یوم ولد
و یوم یموت
و یوم یبعث حیّا

۱۹ مهرماه ۱۳۹۹
خادم القرآن
عباس سلیمی

کد خبر 981798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha