مشکلات فرا روی احداث پل و تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان رفع می شود

خادمی با اشاره وجود مشکلاتی چون معارضین محلی و تأمین منابع فرا روی پل و احداث تقاطع غیر مسطح دانشگاه لرستان، گفت: مشکلات فرا روی این طرح به زودی رفع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(20 مهر) در جلسه رفع مشکلات پل و تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان، اظهار داشت: وجود معارضین محلی و تأمین منابع دو مشکل اصلی اجرای این پروژه است.

 

استاندار لرستان افزود: وجود معارضین محلی و تأمین منابع مورد نیاز طرح، دو مشکل اصلی اجرای این طرح هستند که با همکاری دادگستری استان مشکل معارضین املاک بزودی رفع خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده اعتبار مورد نیاز پروژه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تأمین و در اختیار دانشگاه لرستان جهت اجرای پروژه قرار می گیرد .

 

خادمی با اشاره به لزوم تعیین وضعیت تملک اراضی پروژه در قالب زمان بندی مشخص، افزود: متولی اصلی اجرای پروژه دانشگاه لرستان است که سایر دستگاه های اجرایی مرتبط، با هماهنگی این دستگاه اقدامات خود را عملیاتی خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی اقدامات لازم در رابطه با رفع مشکلات سند و کاربری املاک مورد نظر را در اسرع وقت اصلاح و عملیاتی کند.

 

استاندار لرستان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده صرفاً برای اجرای پروژه پل و تقاطع غیر همسطح دانشگاه های لرستان و علوم پزشکی هزینه خواهد شد و امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن، مشکلات این طرح با همکاری دستگاههای اجرایی رفع شود.

کد خبر 981935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha