ارائه خدمات دولتی، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است

خادمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان لرستان، گفت: ارائه خدمات در دستگاه های اجرایی به افراد خاطی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(20 مهر) در جلسه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاونین استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرمز ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان، اظهار داشت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده ازماسک برای کنترل و مهار بیماری کرونا ضروری است.

 

استاندار لرستان با تاکید بر الزام رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی، بیان کرد: ارائه خدمات در دستگاههای اجرایی به افراد خاطی ممنوع است. 

 

وی با اشاره به وضعیت حاد و فوق العاده استان از نظر صعود نمودار ابتلا به بیماری و افزایش آمار مرگ و میر در استان لرستان، اذعان داشت: باید همه دستگاه‌های اجرایی به کمک مردم بیایند و مردم نیز با امر به معروف و نهی از منکر با افراد خاصی برخورد کنند. 

 

خادمی تصریح کرد: ارائه هر گونه خدمات دولتی از طرف دستگاه‌های اجرایی به افرادی که به فکر سلامت مردم نیستند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، ممنوع است و مدیران ادارات و حراست دستگاهها ضامن اجرای این موارد هستند. 

 

وی افزود: مدیران باید زیر مجموعه خود را کنترل کنند و در این خصوص(رعایت پروتکل های بهداشتی) مسئولیت مستقیم متوجه آنهاست. 

 

خادمی با استناد به گزارش دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد مرگ و میرها مربوط به افراد جوان است، گفت: با تغییرات جدیدی که ویروس کرونا پیدا کرده است اگر عضوی از خانواده مبتلا شود به دلیل افزایش سرعت انتقال،ب یماری به تمامی اعضای خانواده سرایت می کند و حتی کودکان و افراد بدون بیماری زمینه ای در معرض خطر جدی  بیماری کرونا هستند و متاسفانه نه دارویی تا کنون برای آن کشف شده و نه واکسن تایید شده ای به بازار آمده است. 

 

استاندار لرستان اظهار کرد: از مردم استان در خواست می شود نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام کنند تا بتوانیم با عبور از این مرحله زنجیره انتقال را قطع کنیم.

کد خبر 981943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha