برگزاری  جشن پایان بازسازی مناطق سیل‌ زده کشور با حضور رئیس جمهور/ بیش از ۶۶ هزار واحد مسکونی افتتاح می شوند

حسینی گفت: جشن پایان بازسازی مناطق سیل‌ زده کشور فردا (دوشنبه ۲۱ مهر) به میزبانی استان گلستان در روستای چن سبیلی آق قلا برگزار می شود.

«سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: جشن پایان بازسازی مناطق سیل‌ زده کشور فردا (دوشنبه 21 مهر) به میزبانی استان گلستان در روستای چن سبیلی آق قلا برگزار می شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، 66 هزار و 719 واحد مسکونی احداثی و 90 هزار و 464 واحد تعمیری بازسازی شده سیل سال 98، افتتاح می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: در سیل سال 98، 22 هزار واحد مسکونی در استان گلستان خسارت دیدند که از این تعداد 7 هزار و 707 واحد احداثی و 14 هزار واحد تعمیری بودند.

 

حسینی با بیان اینکه بیشتر واحدهای خسارت دیده از سیل در شهرستان آق قلا قرار داشت، اظهارداشت: بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان گلستان در خرداد سال جاری به اتمام رسیده است.

 

وی ادامه داد: برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در استان گلستان، وی گفت: 815 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به 22 هزار خانوار آسیب دیده پرداخت شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، افتتاح متمرکز 509 پروژه در قالب بازسازی تأسیسات روبنایی در 240 روستای استان با اعتبار 50 میلیارد تومان را از دیگر برنامه های جشن پایان بازسازی مناطق سیل‌زده در گلستان برشمرد و گفت: با افتتاح این طرح ها ها 258 هزار نفر از خدمات آن بهره ‌مند می شوند.

 

کد خبر 981961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha