۲۲ شرکت تعاونی در استان لرستان ایجاد شد

آشتاب با بیان اینکه دو هزار و ۸۵۴ تعاونی در لرستان فعالیت دارند، گفت:طی ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۲۲ شرکت تعاونی خدماتی، توزیعی، تولیدی و دانش بنیان در استان لرستان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی آشتاب» امروز(20 مهر) در جمع خبرنگاران، گفت: طی شش ماه نخست امسال ۲۲ شرکت تعاونی خدماتی، توزیعی، تولیدی و دانش بنیان با عضویت ۱۷۲ نفر در استان لرستان ایجاد شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی لرستان افزود: با ایجاد این تعداد شرکت تعاونی فرصت اشتغال برای تعداد ۶۵ نفر در لرستان فراهم شده است.

 

وی با بیان اینکه دو هزار و ۸۵۴ تعاونی در لرستان فعالیت دارند، افزود: در حوزه صادرات شرکت های تعاونی استان در سال جاری بالغ بر ۱۳ هزار دلار طی سال جاری درآمد داشته اند.

 

آشتاب به صادرات تعاونی های استان در سالجاری اشاره کرد و گفت: طی شش ماه نخست امسال میزان صادرات انجام شده توسط شرکت های تعاونی لرستان بالغ بر ۱۳ هزار دلار بوده که محصولات تعاونی استان به خارج از کشور صادر شده است.

 

وی با بیان اهمیت نظارت مداوم و مستمر بر فعالیت تعاونی های استان، اذعان داشت: در شش ماهه نخست سالجاری ۲۴۲ مورد بازرسی و نظارت از واحدهای تعاونی استان انجام شد.

 

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: از مهم‌ترین راهبردهایی که در دستور کار داریم می‌توان به توسعه مدیریت و توانمندسازی منابع انسانی تعاونی‌ها به واسطه ارائه آموزش‌های لازم، تحکیم تعاملات شبکه‌ای و حرکت به سمت خودکفا شدن تعاونی‌ها، تلاش در راستای افزایش همکاری‌های بین‌بخشی و تأمین مشوق‌ها و منابع مالی موردنیاز تعاونی‌ها اشاره کرد.

 

 

 

کد خبر 981983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha