اجرای ۴۰ طرح بهداشتی درمانی در کشور

منوچهری، از اجرای ۴۰ طرح بهداشتی درمانی در کشور یاد کرد و گفت: این طرح ها تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «امیرعباس منوچهری»، امروز(20مهر) در  در حاشیه بازدید از بیمارستان کوثر بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: بیمارستان کوثر بروجرد تا تیرماه سال آینده به بهره برداریخواهد رسید.

 

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره اینکه حدود نیمی از کار طرح توسعه این بیمارستان انجام شده است، افزود: در سایه نظارت بیشتر از سوی وزارت خانه مقرر شد تا تجهیزات این بیمارستان تکمیل و قبل از تیرماه ۱۴۰۰ افتتاح شود.

 

وی با اشاره به اجرای  ۴۰طرح بهداشتی درمانی در کشور که در حال ساخت هستند، گفت: این طرح ها تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

 

منوچهری با اشاره به اینکه چهار طرح شامل بیمارستان های تأمین اجتماعی در نقاط مختلف کشور است، خاطرنشان کرد: این طرح ها با توجه به پیشرفت فیزیکی بین ۸۵ تا ۹۷درصدی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: با بهره برداری از ۴۰طرح درحال ساخت که شامل بیمارستان، کلینیک و درمانگاه هست تحول مهمی در بخش درمان ایجاد خواهد شد.

 

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه  ۱۰ درصد ظرفیت بستری تخت های کشور با وجود ۷۷ بیمارستان تأمین اجتماعی مربوط به این نهاد است، اظهار داشت:  در سال جاری  ۵۶۰ تخت بیمارستانی دیگر نیز اضافه خواهد شد.

 

منوچهری در پایان خاطرنشان کرد: 44 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

 

کد خبر 982025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha