طرح ملی«ایران قوی» در بین کانون های مساجد استان زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام یارمحمدی گفت: طرح «ایران قوی» یک طرح ملی است که ذیل زیست بوم فهما طراحی شده است و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز در این طرح شرکت می کنند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: طرح ملی «ایران قوی» ذیل زیست‌‌ بوم فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر (در قالب ۲۰ هفته) در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی خاطرنشان کرد: این طرح ملی در چهار موضوع «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» برگزار می شود.

 

وی با یادآوری اینکه شرکت در این طرح برای کانون های مساجد دارای امتیاز است که در ذیل سامانه بچه های مسجد ثبت می شود، ادامه داد: در طرح ملی ایران قوی نیز همچون رویداد ملی فهما، قالب های 12 گانه ای در قالب رواق ها و شبستان ها تعریف شده است.

 

این مقام مسئول در خصوص نحوه محاسبه امتیازات این طرح نیز گفت: مجموع امتیازهایی که در قالب  طرح ملی ایران قوی از سوی کانون‌ ها در سال جاری تا سال ۱۴۰۰ کسب می شود جمع شده و تقسیم بر دو می شود و بر اساس معدل، کانون برتر انتخاب خواهد شد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: امتیازات کسب شده توسط داوران ملی ارزیابی و براساس آن پایتخت طرح ایران قوی نیز مشخص می شود.

 

به گفته وی، در این طرح نیز همچون طرح ملی فهما برترین های استانی و برترین های شهرستانی تعیین و تجلیل می شوند.

کد خبر 982186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha