توزیع ۱۲۰ بسته کمک مومنانه در قالب پویش« لبخند رضایت» در فومن

محبوبی گفت: ۱۲۰ بسته غذایی و کمک آموزشی در پویش سراسری «لبخند رضایت» در سومین مرحله کمک مومنانه بین دانش‌آموزان نیازمند فومنی توزیع شد.

«رضا محبوبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: مرحله سوم این رزمایش با عنوان پویش لبخند رضایت برگزار شد.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن با اشاره به اینکه در این رزمایش 120 بسته غذایی و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد افزود: ارزش این بسته‌ها 320 میلیون ریال است.

 

وی گفت: کلیه این بسته‌های توزیع شده با کمک خیرین، بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی، نهاد آموزش و پرورش و عموم مردم جمع‌آوری و سبب ایجاد لبخند بر لبان دانش‌آموزان نیازمند شد.

 

محبوبی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر تحویل مدیران مدارس داده می‌شود تا آنها به دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و کم‌برخوردار با نهایت تکریم و احترام اهدا کنند.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: از مجموع 120 بسته معیشتی، 50 بسته شامل مواد غذایی و 75 پک آموزشی شامل کیف و لوازم‌التحریر است.

 

 

کد خبر 982271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha