کرونا آزمون همدلی و احسان مردم ایران اسلامی است/ کشور با قوی شدن در عرصه های مختلف اداره می شود

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه برای اداره کشور نیازمند قوی شدن در عرصه های مختلف هستیم، گفت: آینده کشور ما به دست دانش آموزان امروز است، واقعیت این است که باید قوی بود که کشور را اداره کرد و راه قوی شدن، پیشرفت در علم و فناوری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۱ مهر) در مراسم مشق احسان ۳ و پویش ملی اهدای نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان، اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که شرایطی فراهم شده که کیف و لوازم التحریر بسیاری از دانش آموزان مناطق محروم استان به ویژه با شرایط شیوع کرونا، با احسان و همدلی مردم ایران عزیز تامین شود.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه، یادآور شد: خوشبختانه مردم ایران اسلامی با همدلی و وحدت در شرایط شیوع کرونا، بستر مناسبی را در راستای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمند را فراهم کردند و موج همدلی و احسان در کشور و استان ایلام رقم خورد.

 

وی با تقدیر از کمیته امداد، بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام راحل و همه خیرین و نیکوکاران در زمینه کمک به نیازمندان در شرایط شیوع کرونا، بیان کرد: این مجموعه ها با تاکیدات مقام معظم رهبری در تلاش برای  کمک به نیازمندان، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال هستند که این تلاش ها و فعالیت ها قابل تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  با تاکید بر اینکه این دوران و شرایط سخت سپری خواهد شد، ابراز کرد: این دوران، آزمونی برای همدردی و همدلی جامعه ما است باید سفره غذای خود را با محرومین تقسیم و مهمان کنیم، همانگونه  که مردم ما در ایام اربعین حسینی پای کار بودند و زوار اربعین حسینی  را شریک سفره خود می کردند امروز نیز باید در کمک به محرومین نیز همانگونه عمل کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: این آزمون استمرار دارد و همدلی و صمیمیتی که در  جامعه ما با این پویش ها و کمک ها ایجاد می شود ارزشمند است، یکی از محاسن این رزمایش و تهیه بسته های فرهنگی در بین دانش آموزان  این است  که این بسته ها نمادهای فرهنگ انقلاب اسلامی و ملی ایران اسلامی  را  به همراه خود دارند.

 

وی یادآور شد: این بسته های آموزشی تولید داخل کشور است که با نماد فرهنگی و ملی ایران اسلامی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و از طرفی نیز موجب رونق تولید در کشور و جلوگیری از واردات کالا می شود.

 


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: من از دانش آموزان عزیز که این هدایا را با هویت ملی دریافت می کنند، درخواست دارم که در این شرایط کرونایی که مجبور شده اند در کلاس های درس حضور نداشته باشند و در فضای مجازی ادامه تحصیل دهند، با تمام وجود تلاش کنند که از تحصیل عقب نمانند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان خاطرنشان کرد: آینده کشور ما به دست دانش آموزان امروز و عزیز است، واقعیت این است که باید قوی بود که کشور را اداره کرد و راه قوی شدن  تحصیل علم و دانش در عرصه های مختلف و قوی شدن در علم و فناوری است.

 

کد خبر 982322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha