ویژه برنامه های ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) از رادیو ورزش

​شبکه رادیویی ورزش به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برنامه هایی را روی آنتن می برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از رادیو ورزش؛ ۲۸ماه صفر سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا محمد مصطفی (صلی الله علیه و اله و سلم) است. از طرفی بنابر نقلی این روز مصادف با شهادت سبط اکبر رسول خدا، امام حسن مجتبی (علیه السلام) است، امامی که پیامبر خدا او را سیدِ جوانان اهل بهشت معرفی کرد.
شبکه رادیوی ورزش به مناسبت این روز ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.
"مدینه در ماتم" هیأت عزاداری ورزشکاران است که در روز ۲۸ صفر به مناسبت شهادت حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) از شبکه رادیویی ورزش پخش می شود.
مرثیه خوانی، روزه خوانی و کارشناسی مذهبی از بخش های مختلف برنامه هستند؛ همچنین در این برنامه به موضوع همدلی ورزشکاران در روزهای سخت کرونا، بازگویی خاطرات ورزشکاران در زیارت مدینه، حرم نبی اکرم (ص) و قربستان بقیع و نیز غربت امامان مدفون پرداخته می شود.
محسن افضلی تهیه کنندگی، الهام حسینی گویندگی و حمید خواجه خباز، گزارشگری این ویژه برنامه را برعهده دارند.
شنوندگان محترم می توانند جمعه ۲۵ مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از شبکه رادیویی ورزش شنونده برنامه "مدینه در ماتم" باشند .
این شبکه نیز ویژه برنامه های"غروب خورشید" و "فراق نبی، شهید بقیع" را برای ۲۸ صفر تدارک دیده است.
۲۹ صفر مصادف با سالروز شهادت هشتمین امام معصوم، حضرت امام رضا (ع) است که شبکه رادیویی ورزش به مناسبت رحلت جانسوز این امام بزرگور ویژه برنامه "ضریح مهر" را روی آنتن می برد.
این ویژه برنامه آیتم هایی تحت عنوان خادمان حرم، خاطرات زیرات، دلدادگی پهلوان غلامرضا تختی و ماجرای اهدال مدال وی به موزه حرم ثامن الحجج (ع) را تقدیم شنوندگان می کند. در بخشی دیگر به معرفی ورزشکارانی که مدال خود را تقدیم موزه امام رضا (ع) نموده اند و نیز معرفی فعالیت های تربیت بدنی و سلامت محور آستان قدس رضوی می پردازد.
ویژه برنامه "ضریح مهر" برنامه به تهیه کنندگی محسن افضلی، گویندگی الهام حسینی و گزارشگری حمید خواجه خباز شنبه ۲۶ مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روی آنتن رادیو ورزش می رود.
"خادم الرضا" دیگر ویژه برنامه این شبکه به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت است.

کد خبر 982352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha