سیر صعودی تعداد فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی نگران‌کننده است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اگرچه تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر روند کاهشی داشته اما آمار فوتی ها همچنان افزایشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «عباسعلی درستی» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که آذربایجان شرقی همچنان در وضعیت قرمز کرونایی است، گفت: متأسفانه حساسیت و ملاحضه عمومی نسبت به هشدارهای وزارت بهداشت کمرنگ شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به این‌که آمارهای موجود نگران کننده است، گفت: اگرچه تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر روند کاهشی داشته اما آمار فوتی ها همچنان افزایشی است.  

وی با بیان این‌که آمار فوتی ها روند افزایشی دارد، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ نفر از هم استانی هایمان فوت شده اند که این آمار در مقایسه با روز قبل که ۱۸ فوتی داشتیم افزایشی است.

درستی خاطرنشان کرد: در این مدت، ۱۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا هم در استان شناسایی شده اند که نسبت به روز قبل که بالای ۳۰۰ نفر بود روند کاهشی دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: امیدواریم با ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی مردم، بتوانیم از شرایط قرمز خارج شویم.

کد خبر 982495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha