توزیع ۳۵۰ بسته بهداشتی، غذایی و تحصیلی طی دهه پایانی ماه صفر

قیصری با بیان اینکه ۳۰۰بسته بهداشتی و غذایی و ۵۰ بسته تحصیلی طی دهه پایانی ماه صفر توزیع می شود، گفت: از ابتدای سال جاری ۸۰۰ بسته غذایی و بهداشتی از محل موقوفات بین نیازمندان شهرستان بشرویه توزیع کردیم.

«محمود قیصری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در شهرستان بشرویه 370 موقوفه و بیش از یک هزار و یکصد رقبه به ثبت رسیده است و طی سال جاری تاکنون وقف جدیدی در این شهرستان نداشتیم.

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 800 بسته غذایی و بهداشتی در بشرویه از محل موقوفات توزیع کردیم، افزود: از این تعداد 400 بسته غذایی و بهداشتی در ماه مبارک رمضان و 400 بسته غذایی و بهداشتی طی نیمه شعبان بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردیم.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه در ماه محرم 300 بسته غذایی و بهداشتی توزیع شده است، ادامه داد: مراسم اربعین حسینی را در امامزاده بی بی نجمه خاتون (س) بشرویه برگزار کردیم و در این مراسم 9 هزار آب معدنی توزیع شد.

 

 

 

قیصری در خصوص اجرای طرح احسان ماندگار در دهه آخر ماه صفر گفت: در راستای اجرای این طرح 50 بسته تحصیلی هر کدام به ارزش یکصد و 50 هزار تومان و 300 بسته بهداشتی و غذایی هر کدام به ارزش 400 هزار تومان بین نیازمندان شهرستان بشرویه توزیع می شود و 50 بسته تحصیلی را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توزیع کردیم.

 

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه با بیان اینکه مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در 2 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود، گفت: در این شهرستان 8 بقعه متبرکه وجود دارد و بقاع متبرکه بی بی نجمه خاتون(س) و محمد بن اصغر(ع) میزبان عزاداران دهه آخر ماه صفر خواهند بود.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا باعث کاهش چشمگیر درآمد بقاع متبرکه این شهرستان شده است، افزود: در این راستا اقدام به راه اندازی پنل های خورشیدی در 2 بقعه متبرکه و 6 موقوفه شهرستان بشرویه کردیم تا هم به رونق تولید کمکی کنیم و هم درآمد پایداری ایجاد شود.

کد خبر 982496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha