اجرای طرح توسعه آموزش های عمومی قرآن کریم در همدان

سعیدی گفت: طرح توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم در همدان ویژه روحانیون مستقر، امامان محله، مبلّغان و مبلّغات و کلیه کارکنان تبلیغات اسلامی و خانواده ایشان در استان همدان اجرا می‌شود.

«جواد سعیدی»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در  همدان، گفت: طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم» از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت بنیاد تفسیر قرآن کریم تحت اشراف حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، برگزار می‌شود.

 

رئیس اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان افزود: این طرح قرآنی با محوریت سوره‌های مبارکه لقمان، فجر، حجرات، نور و محمد(ص) ویژه روحانیون مستقر، ائمه جماعت، مبلّغان و مبلّغات و کلیه کارکنان تبلیغات اسلامی و خانواده ایشان در استان همدان اجرا خواهد شد.

 

سعیدی ادامه داد: زمان برگزاری آزمون‌های مربوط به این طرح قرآنی که همراه با اعطای ۳۴۲ جایزه نقدی به قبول‌شدگان خواهد بود، نیمه دوم آبان‌ماه سال جاری است.

 

عضو هیئت رئیسه اتحادیه قرآنی کشور گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت منابع آزمون این طرح قرآنی می‌توانند به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی mobasheran.org ،telavat.ir و ido.ir مراجعه کنند.

کد خبر 982592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha