دو واحد مسکن محرومین همزمان با دهه آخر ماه صفر در نکا افتتاح می شود

بریمانی از افتتاح و بهره برداری از دو واحد مسکن محرومین همزمان با دهه آخر ماه صفر در نکا خبر داد و گفت: توانمندسازی افراد نیازمند از وظایف مهمی است که بر عهده داریم و ایجاد سرپناه برای افراد مددجو هم یکی از برنامه‌های مهم توانمندسازی است.

«حسین بریمانی ورندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا اظهار کرد: تامین مسکن و سرپناه برای افراد مددجوی کمیته امداد یکی از برنامه های مهم است که امیدواریم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود تا شرمنده مردم نشویم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا افزود: نهادینه کردن کار خیر، کمک به مستمندان و تلاش برای توانمندسازی افراد نیازمند از وظایف مهمی است که بر عهده داریم و در این بخش با تمام توان وارد عمل شده ایم.

 

وی یادآور شد: دو واحد مسکن محرومین همزمان با دهه آخر ماه صفر عصر فردا چهارشنبه 23 مهر ماه در روستاهای قلعه سر و اسماعیل آقامحله نکا افتتاح می شود.

 

بریمانی گفت: نهادینه کردن کار خیر، کمک به مستمندان و تلاش برای توانمندسازی افراد نیازمند از وظایف مهمی است که بر عهده داریم و در این بخش با تمام توان وارد عمل شده ایم.

 

وی در پایان یادآور شد: ارائه خدمات مستقیم به محرومان و نیازمندان و افرادی که در معرض فقر قرار دارند و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری دو هدف مهم کمیته امداد است که تلاش می کنیم با هدف توانمندسازی در جهت رفع نیازهای معیشتی گام برداریم .

 

به گزارش شبستان، در هفته دولت امسال، کمیته امداد مازندران با کمک سپاه و بسیج و خیران 20 واحد مسکن محرومان را افتتاح کرد و کمیته امداد برای هر واحد ساختمانی مددجویان تا سقف 30 میلیون تومان کمک بلاعوض ارائه می کند و با همت خیران و سپاه، مسکن محرومان تحویل شد.

 

 

کد خبر 982634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha