کمک مومنانه ۱۰ میلیون تومانی اهالی مسجد علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به نیازمندان

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌مقدم گفت: مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ۱۰ میلیون تومان برای تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق همسو با رزمایش مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری به آن توصیه دارند، هزینه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «اسفندیار کریمی مقدم» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) (واقع در تهران، بزرگراه امام رضا (ع)، شهرک خاورشهر، فاز دو) در مقابله با شیوع ویروس کرونا مطمئنا جزو مساجد بسیار فعال در سطح شهر تهران بوده است، اظهار کرد: شورای فرهنگی، هیئت امنا و پایگاه بسیج این مسجد با همفکری و همدلی برنامه ریزی خوبی برای فعالیت در این حوزه داشته اند.

 

امام جماعت مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افزود: خرید دستگاه ضد عفونی کننده به مبلغ سه میلیون تومان و خرید دو میلیون تومان مواد ضد عفونی کننده از اقدامات اولیه این مسجد در مقابله با کرونا بوده و اهالی این مسجد به ویژه پایگاه بسیج در ضد عفونی کردن فضای این خانه خدا و شهرک خاور شهر همچنان فعالیت دارند.

 

وی اضافه کرد: اهالی مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با همکاری مسجد نبی اکرم (ص) یک کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردند که الحمدالله موفق بوده ایم و هر بار 500 عدد، 600 عدد و 1000 عدد ماسک میان نیازمندان و نمازگزاران این دو مسجد توزیع کرده ایم.

 

کریمی مقدم ادامه داد: مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ده میلیون تومان برای تهیه و توزیع بسته های ارزاق همسو با رزمایش مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری فرمودند، هزینه کرد و خیریه این مسجد نیز 50 سبد کالا میان خانواده های نیازمند توزیع کرد.

 

وی افزود: هیئت امنا، پایگاه بسیج، خادم و شورای فرهنگی بسیج مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با همدلی در آماده سازی این مسجد برای برگزاری نماز جماعت و برنامه در مناسبت های مذهبی فعالیت دارند هرچند چند تن از نمازگزاران این مسجد به ویروس کرونا مبتلا شدند.

 

امام جماعت مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: فعالیت این مسجد همچون سایر مساجد طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و مرکز رسیدگی به امور مساجد انجام می شود.

کد خبر 982682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha