تمامی بیمارستان های ناجا در اختیار بیماران کرونای/ توجه مردم به فرامین رهبری در اربعین حسینی

سردار اشتری در سفر به همدان گفت: اربعین حسینی امسال یکی از زیباترین جلوه همکاری و اطاعت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی بود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سردار «حسین اشتری» صبح امروز (22 مهر) در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اربعین حسینی امسال یکی از زیباترین جلوه همکاری و اطاعت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی بود.

 

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: به دنبال توصیه رهبر فرزانه انقلاب به مشتاقان اربعین درباره اظهار ارادت به امام حسین (ع) از داخل خانه و خواندن زیارت اربعین، مردم به فرمایش ایشان توجه کردند در غیر اینصورت با ۱۰ لشکر نیز نمی توانستیم کاری کنیم.

 

سردار اشتری در ادامه اظهار داشت: به دنبال شیوع کرونا تمامی امکانات درمانی بیمارستان های ناجا در اختیار بیماران قرار گرفت و مراکز درمانی ناجا اقدام به پذیرش بیماران کرونایی کردند به گونه ای که چند برابر ظرفیت مراکز خدمات ارائه شد.

 

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: خودروهای آب پاش نیروی انتظامی که از آن برای آرام کردن فضا و برقراری امنیت و آرامش مردم استفاده می شد در جریان شیوع کرونا از این تجهیزات برای ضدعفونی شهر بهره گرفته شد چراکه تمامی تجهیزات ناجا همیشه برای تامین امنیت و آرامش مردم بوده است.

 

سردار اشتری افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا، نیروهای مسلح با تمام قوا ورود کرده و ناجا نیز ابتدا اقدام به برقراری امنیت در مراکز درمانی و ایجاد آرامش در این مکان ها کرد.

 

گفتنی است، با حکم سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی، سرتیپ دوم« سلمان امیری» به جای سردار بخشعلی کامرانی‌صالح به عنوان فرمانده انتظامی همدان منصوب شد.

 

مراسم تودیع و معارفه به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 982732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha